תודה שהצטרפתם אלינו למפגש עם ד”ר לאה אדין – עזרי וד”ר לימור ראובך.
במפגש דיברנו על מה שעובר בין דור לדור דרך הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו – ואיך זיכרונות, חוויות ודפוסים ממשיכים להתקיים גם בלי שנשים לב.
ד”ר לאה אדין־עזרי וד”ר לימור ראובך לקחו אותנו למסע בעקבות העקבות הנסתרים של ההעברה הבין־דורית ביצירות של לאה גולדברג, פרנץ קפקא, בסיפור עקידת יצחק ואפילו בחלומות שלנו – וחיברו בין ספרות, פסיכולוגיה והחיים האישיים של כולנו.