int(466)
NULL

הפרסומות כתקשורת חזותית​

4 הרצאות זמינות לצפייה

חברה, מגדר ושפה

הן חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני והדיגיטלי שלנו, את חלקן אנחנו אפילו מכירים בע״פ והן לוקחות חלק מסביבת היומיום שלנו – הפרסומות. מנין הופיעו? מדוע הן מעוצבת כך ולא אחרת? ומה ניתן ללמוד דרכן עלינו כחברה? בסדרת הרצאות זו נתייחס לשינויים בדימויים שהופיעו על גבי הפרסומות ועל משמעותן, תוך התייחסות להקשר של מקום וזמן בהם נוצרו.


מומלץ לצפות בסדרה עפ”י סדר ההרצאות כפי שמופיעות (מימין לשמאל):

1. מהי תקשורת חזותית וכיצד הפרסומת מספרת את סיפור החברה בתמונות

2. הרקע להתפתחות הפרסומת

3. התפקידים התרבותיים של הפרסומת בעידן הקפיטליזם והתפתחות המותג

4. איך לנתח פרסומת בעין בוחנת ומודעת

או לרכוש מנוי במחיר משתלם:

מנוי חודשי | מנוי שנתי
147 ₪ לחודש | 115 ₪ לחודש

צפייה בכל התכנים ללא הגבלה

צפייה באיכות HD עד 3 מכשירים

הרצאות בסדרה זו

מה אומרים על סדרה זו

    • סנדרה

      חוזרת על עצמה

    • צין

      נושא לא מוכר לי במיוחד מוסבר היטב

הרצאות שנוספו לאחרונה לאתר

הצעה לזמן מוגבל: בחרו הרצאה לצפייה ללא תשלום!

מלחמה ושלום באמנות

ד״ר אפי זיו

גלו כיצד המלחמה והשלום הפכו לנושאים מרכזיים שמהדהדים ביצירות אמנות לאורך ההיסטוריה.

חוכמת קהלת - אכול ושתה כי מחר תזקין

יוסי נינוה

צאו למסע מרתק בעקבות ספר קהלת – טקסט מרתק ושנוי במחלוקת, שבוחן את משמעות החיים דרך עיניו של זקן חכם הפונה לנער הצעיר.
Skip to content