ככל שחולף הזמן הציווי ״לזכור ולא לשכוח״ הופך נחוץ מתמיד ובאותה נשימה גם מורכב מתמיד. איך בחרה המדינה לאפיין, לעצב ולזכור את ״יום הזיכרון לשואה ולגבורה״? מהם הלקחים שמלמדים מתקופה אפלה זו ואילו ערכים נרצה לטעת מכאן והלאה בדורות הבאים? איך יכולים הנוער כיום ״לזכור״, זיכרון מ״יד שנייה״ כששורדי השואה מתמעטים והולכים והדור הצעיר ניזון מסיפורים המובאים כמיתוסים בספרים ובסרטים ולא כחוויה אותנטית ישירה?
והאם ראוי לגייס את הטכנולוגיה של המאה ה-21 והרשתות החברתיות לטובת העניין?
צפייה בכל התכנים ללא הגבלה
צפייה באיכות HD עד 3 מכשירים
מספר ההרצאות בסדרה: 4
מספר ההרצאות בסדרה: 4
באפריל 1985 ביקר נשיא ארה"ב, רונלד רייגן, בבית קברות צבאי…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
מי הוא "העולם"? האם מדינות אירופה היו יכולות להציל או…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
רמת האושר שלנו תלויה בגורמים שונים. בשנים האחרונים המדע חוקר…
הרצאה שנייה מתוך הסדרה: "חוק, מוסר וסדר במאה ה- 21"…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
הרצאה ראשונה מתוך הסדרה: "חוק, מוסר וסדר במאה ה- 21"…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
מספר ההרצאות בסדרה: 4
עלילת הסיפור סובבת סביב בחור צעיר, נשוי, חרוץ ונאמן לאשתו…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
"לכל אדם יש מחסור במשהו" - המשתה, אפלטון. גיבורת הספר…
מספר ההרצאות בסדרה: 4
שיחה על פרצופה של המדינה באמצעות התחקיר העיתונאי, בין מרדכי…
הביאנלה בוונציה נחשבת לתערוכת האמנות העכשווית החשובה והוותיקה בעולם. לאחר…
מספר ההרצאות בסדרה: 4